Du får gärna komma hit och skrämma mörkret

Jag har varit i Vällingby idag och införskaffat mig ett par nya skor, smink, en tröja och lite bra och ha saker. Jag gick upp kl 7 imorse, det är stört tidigt för att vara mig!

Efter det har jag varit riktigt effektiv också, jag har hunnit tvätta, sortera kläder, städa lite och fixa klart Lukas födelsedagspresent. Nu ska börja packa tills imorgon så jag inte glömmer något och kanske om jag orkar ge mig iväg till det kära gymmet och cykla nån halvtimme. Men det är högst tvivelaktigt om jag orkar, jag kanske bäddar ner mig i sängen med min dator och kollar på web-tv istället.

För första gången på riktigt länge tycker jag faktiskt att jag förtjänar det!


Kommentarer
Postat av: Dannofino

svenska eller engelska spelar ingenroll :)

2009-12-11 @ 14:48:24
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0