Elefannnnnnt

Idag har jag spenderat i princip hela dagen på kvinnojouren. Jag bara skulle dit en liten snabbis och få kolla på hur själva lägenheten såg ut (känner mig utvald som fick se den först av alla på min kurs!), men jag fastnade och stannade i typ 4 timmar och pratade, det var trevligt. Det vore verkligen mitt drömjobb att få jobba med något sånt på heltid. Visst att man pratar om hemska saker och sen kommer jag antagligen få se ännu mer hemskt, men jag har aldrig upplevt en sån öppen och varm stämning förut. Och hon som jobbade där sa att jag fick komma dit och hälsa på fler gånger så det lär jag göra! :)

Snart ska jag till min kurator och direkt efter det åka till Jakan för BodyPump med Annie, ska bli kul!

Hörs senare eller imorgon eller så, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0