Jag skrek 'poesi' och du stod kvar på jorden och såg på

Just nu glider jag runt lite nyduschad här i lägenheten iförd mjukisbyxor och min pappas för stora grå kofta. Jag har det allmänt chill alltså. Skulle egentligen skrivit en skoluppgift var min plan, men jag fastnade i att fixa med Lukas födelsedagspresent. Han vet redan i princip vad han ska få. Eller inte den här presenten men den andra, jag är sämst på att hålla tyst om saker! Jag sa ungefär "jag måste hämta ut biljetter till en grej till din födelsedag idag, kan du kolla om jag har tillräckligt med pengar för det? och btw, håll onsdagen den 15:e öppen för då ska du få en överraskning, men lova att inte googla eller kolla på ticnet!" Två problem här, det var nära att han skulle få betala för sin egen present och samtidigt nästan veta vad det är. Men nu har jag lovat mig själv att vara knäpptyst om det här tills det gäller!

Jag ska kanske iväg på en julmarknad med some gurls from my class idag, får se om de andra pallar och jag har tid. Men det vore asnice :)



Jag skulle ta en lite mysig bild med min webcam. Den såg jätteljus ut först och sen? Då blev det såhär, hemskt mystiskt. Vad kan man göra åt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0