Mina roliga dagar

Idag har jag gjort följande:

  • Ätit cheerios
  • Ätit kyckling med creme fraise och oystersås
  • Sökt bostad (hittade en asfin 4a, jag vill starta ett kollektiv!)
  • Kollat webb-tv
  • Läst bloggar
Snart ska jag typ klä på mig och allt sånt, ska till kvinnojouren och några timmar. Gud vad jag saknat att vara där, det blev ju flyttat från tisdag till onsdag den här veckan. Min dröm vore att få jobba med något sådant jämt. Inte behöva plugga sånt som egentligen inte är kul och göra en massa tråkigt ovärt pappersarbete, helt enkelt bara få hjälpa dom som behöver mest hjälp. Borde nog utbilda mig till socionom istället, men studiemotivationen dog lite den här veckan.

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0