Nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar.

Jag kom och tänka på att jag inte skrivit på sistone, vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag haft supermkt att göra. Jag hade redovisning i skolan i tisdags, och det gick över förväntan bra, vi var typ mkt mkt bättre än de andra grupperna om man får vara lite självgod sådär :D

Jag har varit sjuk också. Eller haft ont i magen så att jag knappt har kunnat gå. På vårdcentralen sa de att jag skulle återkomma nästa år, känns jättebra. Not.

Något kul har hänt också! Jag och Lukas ska åka och kolla på en lägenhet på söndag, i Bandhagen :) nära tunnelbanan och det verkar vara en fint område. Så vi hoppas på den!

Nu ska jag snart åka iväg. Och det har jag lite ångest över... Men det löser sig alltid på något sätt. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0