Bubblande glädje

Idag är jag på ohyggligt bra humör och jag vet faktiskt inte varför men jag tippar att det är vädret. Föreläsning om rasism idag i skolan, inte så mkt nytt kanske, men det var spännande iaf. Det är en utställning på det temat på Etnografiska museet just nu också, ska nog fråga Emma om hon vill gå med mig på den på torsdag :)

Köpte ny kurslitteratur idag också, det gick på 587 pix för 5 böcker, riktigt billigt. Fick dessutom en ny potentiell favoritbok för 9 kronor eftersom det var 3 svenska pocket för 149 på Akademibokhandeln - lätt värt. ♥

Nu ska jag skriva nån fin planering för veckan, vad jag ska plugga vilka dagar och så, jag ligger ju lite efter.. Men det ska nog gå bra!


Jag ser lite lätt döende ut bakom mina nya books.


Lyckan är en sällsam fågel - Anna Gavalda, mysläsning. Iaf om den ska likna Tillsammans är man mindre ensam som det stod på baksidan.


Mitt superfina halsband som jag fick av Lukas i födelsedagspresent. Det kanske inte syns så bra i min pixliga cam men det är ett hjärta och två änglavingar. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0