Högskoleprovet

8 timmars prov avklarat. Gick helt okej tror jag. Hade 89 rätt tror jag, och det torde motsvara ungefär 1,5 vilket är lite över snittet sådär, tydligen är snittet 0,7 för de som gör provet för första gången? Fast jag var helt övertygad om att jag hade typ 100 rätt så jag vet inte, vi får väl se när det kommer på posten om 4 veckor :D

Det var kul i alla fall, jag känner mig levande. Tidspress är nog min grej, jag älskar att bli sådär jättestressad för att sen inse att man hinner! Jag har inte använt min hjärna såhär mycket sen nationella provet i matte i nian tror jag, det var ett roligt prov kommer jag ihåg! (Jag är nog ganska knäpp.)

En vecka kvar tills min födelsedagsmiddag, och jag har inte planerat så mkt än, stabilt lixåm. När jag tänker efter ska jag nog sätta igång genast med shoppinglistan.

Sen ska jag sova, imorgon ska jag och Lukas umgås hela dagen. Jag håller tummarna för att det blir en utställning om rasbiologi på Etnografiska museet, men vi får väl se... ;)

Puss
















Hihi, Lukas är söt i mössa innan deras spelning















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0