Jisses

Skriva på kontrakt på lägenhet på internet är ju hur knepigt som helst. Man ska tydligen scanna in sitt ID-kort, liksom vem har en scanner hemma? Så jag ringde och frågade hur de hade tänkt sig det där egentligen. Då sa hon på kundtjänsten att jag kunde kopiera det och mejla det till dom istället?

-Eh, jaha. Och hur ska jag göra det?
-Du kan skicka kopior på posten annars!
-Ja, men vad bra... Jag kan fortfarande inte få in ID-kortet i datorn.
-Då kan du komma in här och visa det så fort du har tid!

Sen står det på hemsidan att de måste ha mina ID-handlingar senast imorgon 24:00, annars räknas det som att jag har tackat nej till lägenheten, så jag måste typ åka dit klockan 8 på morgonen imorgon för att hinna. Gud, vad trevligt. Och hoppas att hon har rätt att jag kan komma in och visa det för annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Nu ska jag dricka lite sodastreamat vatten och sen gå och möta Emma vid tåget.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0