Kartell <3

Idag har jag och Emma haft en heldag i stan, först tog vi bussen till Radiohuset och promenerade därifrån till Etnografska museet, vi hittade! Jag är fett stålt chei. Sen tog vi bussen till Stureplan för att promenera därifrån till Kungsträdgården. Jag hittade en Kartellaffär och blev kär. Synd att det ska vara så dyrt med fina möbler. Sen åt vi på Max uteservering, första utemåltiden i vår, supermysigt. Efteråt gick vi till Party store på Sveavägen och det var en affär för visioner måste jag säga! Helt underbart. Jag kunde lätt ha bränt alla mina pengar där men jag begränsade mig till lite drinkpinnar och konfetti till festen på lördag :D

Köpte också ett par strumpbyxor och en ny mascara på Åhlens i Vällingby. Jisses vad vi har hunnit grejer idag.

Nu är Lukas på väg hit, vi har inte träffats sen i måndags morse så jag har grov abstinens.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0