Länge sen sist

och mkt skoj har hänt! Jag är inte så bra på att blogga känner jag.. Men det gör inte så mkt för jag är bra på annat, moahahaha ;)

Sen sist så har Lukas haft sin spelning, jag har fyllt 20 och säkert en massa mer. Men jag måste blir bättre på att skriva här (även om bara jag själv läser typ) för det är så sjukt kul att kolla tillbaka sen och se vad man har gjort :)

Nu ska vi snart åka hem till mormor på påskfirande, kommer bli väldigt trevligt tror jag. Jag ska ha på mig en blommig klänning, första gången för i år! Sen har jag gjort ett fint scrapbooking som det ska bli kul att ge till mormor också. Just det, jag hittade en sida på internet som sålde jättebilliga papper så nu har jag köpt pysselmaterial för flera hundra, lätt värt!

Glad påsk allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0