Party

Min 20-årsfest i lördags var riktigt lyckad! God mat, trevliga människor och en massa fina presenter. Jag blev hemburen kring 3 sådär och sen var jag inte riktigt människa förräns sent på söndags kvällen, men man fyller bara 20 en gång :)

Idag har jag varit i Uppsala nästan hela dagen, började med att luncha med pappa och sen satt jag på hans kontor nästan hela eftermiddagen och kollade på Americas next top model. En liten utflykt till Åhlens gjorde jag också, för att handla upp mitt presentkort där som jag fick i lördags. Blev en fin kylväska med matchande servetter, en fruktskål och världens sötaste kudde till vår soffa som vi ska köpa någon gång. Sen åt jag middag med mormor på en jättemysig italiensk resturang. Kvällen avslutade jag och pappa på IKEA där vi köpte en ny vardagsrumsmatta.


dagens fynd på åhlens!

 

Nu ska jag sova strax, är hur trött som helst!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0