Solsken

Har precis varit ute på en promenad, 45 min i solskenet är ju alltid trevligt! Jag har faktiskt lyckats att träna minst en timme varje dag och promenerat minst en timme också varje dag den här veckan, känns hurtigt värre. Ikväll blir det Aerobic med Annie i Sumpan också, kul kul :)

Det är så jobbigt när jag känner att jag mår bra och att det funkar bra i mitt liv fast allt annat går dåligt. Jag är så sjukt trött på människor, inte alla men många. Och i skolan går det dåligt, funderar på att hoppa av den här kursen också. Inte för att det är tråkigt men för att jag har så svårt att koncentrera mig och skriva något vettigt att lämna in. Jag vill ha något praktiskt att göra, något att gå till varje dag och som jag känner leder till något. Det vore jätteskönt med ett jobb, ska nog försöka ringa till förskolechefen och fråga om jag kan få skriva upp mig på vikarielistan - någon gång jag ringer måste hon ju vara där.

Om någon har ett jobb till mig - please give me :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0