Vi kan slå sönder några timmar ihop

Jag pallar inte ta kort men jag sitter i solen och äter frukost! :D

En bra helg har jag haft också, i lördags åkte jag och älskling och köpte en dammsugare, stavmixer, städgrejs och annat som är bra att ha när man flyttar. Sjukt dyrt blev det men jag hade fått massa presentkort och pengar och sånt i födelsedagspresent som tur var. Äntligen fick jag köpa mina fina drinkglas från Sagaform också <3 Tror att det är ganska få som flyttar hemifrån som kommer ha det så fint som jag och Lukas, det är sjukt vad många fina saker vi har införskaffat till denna studentetta med pentry på 23 kvadrat. Ett stort frågetecken om vi får in allt.

Sen igår, söndag alltså, var vi och kollade på bio i Heron med Hampus, såg Shutter Island, den var superbra! Och jag hittade en jättejätteliten kaffebryggare på Media Markt, jag ville bara vara säker på att minnas det.

Jag ska inte tvätta håret förrän på fredag har jag bestämt, det måste smutshärdas. Icke hållbart att tvätta håret varje dag. Och det ser faktiskt renare ut idag än det gjorde igår av nån konstig anledning.

Nu kanske jag ska ut och springa lite i skogen, det är nåt nytt knäppt jag börjat med. För det är ganska knäppt att springa utan att någon jagar en, vilket jag hoppas att ingen kommer göra. (ÅH, JAG SKA LYSSNA PÅ GYLLENE TIDER!!!!ett1!!!)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0