Ett sånt dära ostrukturerat inlägg

Jag är så nervös inför imorgon, känns inte alls som att det kommer gå bra. Känns inte ens som att jag kommer kunna vakna när klockan ringer. Och jag kommer säkert inte ens få plats med alla grejer i min väska. Kommer bli århundradets jobbigaste dag säkkertt. Jag pallar inte.

Jag har kommit på världens bästa allahjärtansdagöverraskning till Lukas iaf! Måste bara finslipa detaljerna lite så kommer det bli super bra! :D

Jag har fixat klart mitt Indien-album idag också, eller det blev några sidor över så jag måste göra lite mer sen, men det blev väldigt fint iaf, jag har t o m varit ambitiös och skrivit bildtexter på vissa, hihi.

Vad mkt jag skriver om mig själv, men det är ju faktiskt min blogg.

Nu ska jag försöka sova så jag kan lyckas släpa mig upp vid 6 imorgon, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0