Mkt trevlig helg

Den här helgen var en mkt trevlig helg utan en massa måsten för omväxlings skull. I fredags kollade jag på Let's Dance ensam, det är så himla skönt att ha en hel kväll för sig själv när man vet att någon kommer hem sen som man kan kramas med. Annars är ensamhet inte så skoj alla gånger.

Sen på lördagen så städade jag Lukas kök och lite så, kände mig väldigt duktig, hihi. Sen kollade jag på reprisen av OS-invigningen. Jag fick gåshud när alla indianer kom in, det var så himla fint :) Tur att jag ska bli antropolog och kanske få uppleva såna underbara cermonier i verkligheten! ;D På kvällen sen åt jag och Lukas alla hjärtans dag-middag hos mamma. Pontus var jättesöt och hade köpt ett halsband till mig, och skrek "vilken lycka" när han fick pussa vår granne på kinden. Maken till söt 5-åring har jag då aldrig stött på! Efteråt åkte vi hem till Frank på ferre. Det var inte så många där men vi hade mkt trevligt även om jag somnade på soffan klockan 1, haha. Jag tyckte att det var så varmt när vi skulle sova så nu är Lukas förkyld till följd av den öppna balkongdörren :(

Den här veckan kommer bli väldigt busy så jag är inte säker på att jag hinner blogga så mkt, då blir det såna här långa inlägg som jag inte ens själv orkar läsa eftersom det är så mkt fakta inpressead på så litet utrymme som möjligt typ. Aja, nu ska jag fixa mig i ordning för att dra till kvinnojouren!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0