For some reason I can't explain

Nu har de lagt ut våra läsanvisningar för den första delkursen på Mondo (skolans hemsida) och alltså, det är mkt att läsa! Men den här gången har jag bestämt mig för att inte halka efter i skolan. Visst jag brukar klara mig med ganska bra betyg i alla fall, men det här är faktiskt min dröm - då är det dags att anstränga sig lite mer än så. Så jag har börjat skriva min almanacka full med saker, jag använder överstrykningspennor och färgglada små bokmärken och jag sammanfattar texter med egna ord.

Såhär mkt har jag verkligen aldrig ansträngt mig för något förut, jag är stolt över mig själv.

Pussis

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, tycker det är intressant ämne jag med. Liksom att läsa psykologi, det handlar ju också om människor och hur man hanterar vissa grejer på olika sett och så..



Jo visst önskar man det? Åh, fadderbarn. Du verkar en snäll människa haha! Och att köpa fina grejer till sig själv tycker jag aldrig är fel :'D

2010-01-14 @ 15:53:30
URL: http://imeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0