Nattinatt

Idag har det hänt ungefär ingenting, så jag har inte så mkt att skriva egentligen. Jag har chillat, kollat Desperate Housewives på web-tv, ätit glass med Lukas och skickat in lite fina bilder till framkallning :)

Vi har köpt en massa ramar och sånt och dessutom har jag ett album från när jag var i Indien som jag vill sätta in Indienbilder i, har till och med köpt guldblommor och grejs på Panduro jag ska pynta med. Och sen har jag snäckor jag plockade där på stranden också, kommer bli askalasfint! Jag ska göra ett litet scrapbookinggrejs till min mormor också, hon önskade ett på sina barnbarn. Ibland känner jag mig så huslig så det inte är klokt!

Lukas sitter och betalar räkningar nu, även mina hehehe. Tur att man har en relativt rik pojkvän när ens csn inte kommit än. Vilket det borde gjort, ska kolla upp det där nån dag när jag pallar.

Nu dags för sängen! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0