Nytt år

Jag har inte bloggat på jättelänge kom jag på - och massor har hänt sen sist. Jag och Lukas har köpt de första möblerna till vår lägenhet, firat jul tillsammans för första gången, varit dödsförkylda och spenderat ungefär en vecka med att göra ingenting, firat ett oväntat men underbart nyår i Arvika och nu precis idag fått ett lånelöfte för att kunna köpa en lägenhet! Vi ska på visningar nu på söndag, 5 st ska vi försöka klämma in vilket känns ganska tajt, men det ska funka!

Jag har blivit av med min telefon igen, men nu har jag fått nytt simkort och allt så det är bara att sms:a på ni som inte gett upp redan, för jag har ingens nummer nu som vanligt.

Jag pallar inte skriva någon årsresumé, förra året var mest bara skräp känns det som. Blandat med många väldigt fina ögonblick. Så ett ganska medelmåttigt år med andra år. Men jag känner på mig att det här kommer bli ett superår - jag har kommit på vad jag behöver för att må bra och jag har blivit ganska bra på att uppfylla det också.

Gott nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0