Päron

Man kunde ju önskat att Rabih eller vad han nu heter skulle åkt ut ur Let's dance, han är varken charmig, söt eller duktig på något, dessutom låter han obotligt korkad när han pratar.

Men nog om det, jag funderar på att träna 2 timmar imorgon bitti, det är spinning och bodypump precis efter varandra, perfekt! Jag har funderat mer på vad jag vill bli när jag blir stor också - det finns ju hur många roliga jobb som helst! Jag har ägnat kvällen åt att kolla runt lite på SIDA's hemsida och så och funderar på att söka en praktikplats på en organisation som ordnar läger med internationell inriktning för barn, verkar jättekul och bra att ha på cv't. :)

Nu ska jag kolla på film med pappa, han hade läst mina tankar och köpt dip till mig. MUMS!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0