Tough shit

Idag har jag varit ensam hemma hela dagen och det är då jag kommer på en massa ångestsaker. Typ som att jag har försenade böcker till biblioteket. Och jag inte har börjat läsa boken till nästa vecka i skolan. (Och min seminariegrupp sen? Jizez.) Och jag har ingen bra väska som passar till min jacka som jag måste ha för att få plats med en skön tröja under som jag måste ha eftersom jag har mensvärk. Tough shit alltså. Jag ska försöka packa mig hem till Lukas nu iaf, jag skulle egentligen till en kompis som fyllt år men jag orkar inte, jag måste lägga mig i en varm säng och bli matad med choklad och omhändertagen.

Kanske ta lite brusalvedon också, jag har fått en extrem fobi mot att svälja tabletter på sistone, värre än vanligt till och med ^^ Men det är väl bra kanske, värktabletter är ju inte bra för kroppen har jag hört lalala. Nu spårade det ur lite så jag säger hejdå istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0