det har gått sönder ungefär en porslinaffär men, vafan, natten är ung

Jag märker att jag inte bloggat på ett tag, jag har helt enkelt varit för oinspirerad. Antingen varit för glad eller ledsen för att palla. Sen har jag sträckkollat igenom alla tre säsonger av Gossip Girl också, det tar ju sin tid håhåjaja.
I tisdags så tog Emma studenten i alla fall! Hon var supersöt och glad (verkade det som). Jag var på hennes utspring och sen åt vi tårta med mycket glasyr och åkte ner till Nyfors och grillade. Det var mycket trevligt! :D
Mindre än en vecka kvar till vi flyttar nu. Holy crap liksom. Jag har knappt börjat packa i mitt rum. Ska väl fixa det lite ikväll kanske. Men först ska jag och lillebror ta oss till Kista och köpa lite födelsedagspresenter till far.
(Jag vill höja ett varningens tecken för att skaffa en pojkvän som är väldigt intresserad av elektriska prylar. Visst, det är trevligt att någon alltid vet vad det är för fel på ens dator och ja, det är väl smidigt att man aldrig behöver sätta sig in i vilken mobil eller vattenkokare eller whatever som är bäst när man ska köpa nytt men det är sjukt irriterandatt behöva testa 11 olika sladdar i sin kamera för man inte vet vilken av alla som ligger på skrivbordet som är den rätta. Men jag älskar Lukas väldigt micket iaf. <3)
Den enda bilden av Emma med mössa som jag lyckades ta. :D
(Hoppas att du inte blir arg över bilden bara, tihi ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0