Spännande helg!

Den här veckan har det varit mycket skola, hela 3 gånger. Känns lite väl massivt, haha. Då var jag ändå hemma en dag liksom, för att jag hade ont i huvudet. Men nu jag är ledig och har bara roliga saker framför mig. Tror jag. Lukas har fixat en överraskning som tydligen ligger "åt det här hållet", Kungsängen alltså och vi ska vara borta över natten. Jag har ingen aning hur det här kommer sluta ^^

Ikväll ska jag iaf hem till mamma för hon ska hjälpa mig göra mina inbjudningskort till min födelsedagsfest, de kommer bli jättesöta tror jag. Sen ska jag sova över där och vi ska kolla på film och sånt, kommer blir hur mysigt som helst!

Nu ska jag börja läsa boken om Nordirland som ska vara klar tills på måndag, hehe. Kommer nog säkert inte orka läsa hela.

Puss

Kommentarer
Postat av: stina

svar: Å vad jobbigt! jag är där du är jag med. Det är inte lätt men det går!

2010-03-11 @ 19:38:23
URL: http://somstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0