Biffigt

Känner mig nyttig som aldrig förr, har ägnat ungefär 75 % av min vakna tid de senaste dygnen åt Sims 3. Min sim har blivit superstjärna, jag har lärt mig skriva autografer och nu har de precis fått en liten bebis! Livet är härligt.

Mitt liv är också ganska härligt, trots magont. Lukas lyckades äntligen ta sig hit vid typ 9 igår trots alla jäkla tåg som inte gick. Idag har vi kollat på film, ätit choklad och planerat upp allt inför flytten, det är lix bara 1 månad kvar drygt! GAaaah, eller nåt liknande. På torsdag är man tydligen ledig i alla fall, härligt!

Puss

Just det, vi flyttar på en tisdag när alla andra jobbar så vi planerar att bära allt helt själva, snacka om biffigt. För jag tror att det är en trappa upp utan hiss vi ska bo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0