Dekadans, dekadans

Nu har jag precis gjort mig i ordning färdigt och laddat min ipod. Jag ska gå till tåget om ungefär en halvtimme för att åka till Lukas jobb. Han jobbar bara halvdag idag så vi ska ta en prommis till Max i sjöstaden och äta lunch där. Sen ska vi åka till söder och äta glass och köpa scrapbookingpapper. Och efter det ska vi kolla på Johans spex, det blir nog en trevlig dag :)

Jag har märkt att det enda jag lyssnar på för tillfället är typ modern musik. Sån man spelar på uteställen. Sån som man kan veva till. Undrar helt ärligt vad det beror på. Har till och med lagt in en massa i min iPod, sjukt. Aja, det är nog bara en fas!

GAAAH, jag blir tokig på alla bredbandsreklamer. Har de alltid varit såhär irriterande?

Heidå.

PS. nu lyssnar jag på Cornelis för att väga upp all dekadans. hihi. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0