don't look too deep into those angeleyes

Det är svårt att inte bli en idiot när man är omringad av dem. Jag vill verkligen ändra på saker. På mig, på min inställning och på mitt liv. Jag blir så trött på att man alltid måste såra andra människor. Eller säga elaka saker bara för att se om de börjar gråta eller nåt, jag vet inte vad folk håller på med. Jag behöver en paus. Den här veckan ska jag avsluta en jobbig sak, men sen ska jag låta mig själv må lite bra också. Det har jag blivit så himla duktig på om jag får säga det själv och det får jag. Man ska aldrig låta människor dra ner en till deras nivå som jag låtit många göra förut. I'm done with that.

Det finns inget som botar sorg som disco, solsken och sodastreamat vatten.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0